سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 3057398

  بازدید امروز : 6

  بازدید دیروز : 4

جک و لطیفه

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

درباره خودم

جک و لطیفه
حسن علی مدنی
پر از جک و لطیفه های زیبا

 

لینک به لوگوی من

جک و لطیفه

 

دسته بندی یادداشت ها

جبهه . جک . جنگ . دفاع مقدس . طنز . لطیفه .

 

بایگانی

لطیفه های از آب گذشته!!!
لطیفه های از آب گذشته 2! !!!!!!
لطیفه های از آب گذشته!!!! 3
لطیفه های از آب گذشته !!!3
بهار 1385
پاییز 1384
تابستان 1384
بهار 1384

 

اشتراک

 

 

دوباره جک و لطیفه!

نویسنده:حسن علی مدنی::: جمعه 87/11/25::: ساعت 10:59 صبح

سلام بر خوانندگان محترم

شرمنده همه‏ی اونایی هستم که نظر دادن برای تبادل لینک...  آخه من امسال کنکور دارم (التماس دعا!) وقت نمیکنم زیاد به وبلاگ خودم هم سر بزنم حالا چه جوری بیام وبلاگ شما رو ببینم وتبادل لینک کنم. البته بیشتر سایت و وبلاگایی که درخواست تبادل لینک دارن  مشکل شرعی دارن!!! 

 من کلا حال نمیکنم که برای ترکا، لرها، رشتی ها و ... جک بگم  برا همین به جای همه این‏ها از غضنفر استفاده میکنم! (شما میتونید نظر بدید یه چیز دیگه به جاش بگم)

  نظر یادتون نره!

حالا بریم سر اصل مطلب

اسب هنرمند

یه اسبه زنگ میزنه سیرک میگه با مدیر سیرک کار دارم . گوشی رو میدن به مدیر

سیرک اسبه بهش میگه آقا من کار میخوام   مدیره میگه کار نیست    اسبه همینطور اصرار

میکنه   مدیر هم انکار تا آخرش مدیره میگه کشتیمون حالا چه کار بلدی؟

اسبه میگه احمق دارم باهات حرف میزنم!

 

به غضنفر میگن عجب مملکت خر تو خری داریم میگه آره بابا من 3 بار رفتم سربازی هیچکی نفهمید!

 

غضنفر آهنگ خالی گوش می کرده میزنه زیر گریه میگن چرا گریه می کنی؟ با بغض میگه آخه خوانندش لاله!

  

میخه میفته تو آب زنگ می زنه در میره!

  

غضنفر با ماشینش تو برفا گیر می کنه زنجیر نداشته سینه می زنه!

  

غضنفر میخواسته زیردریایی آمریکاییا تو خلیج فارس رو غرق کنه، در میزنه فرار میکنه!

 

غضنفر زمین میخوره، برای اینکه تابلو نشه تا خونه سینه خیز میره!

 

غضنفر از ساختمون ده طبقه میفته پایین، همه جمع میشن دورش، ازش میپرسن: آقا چی شده؟ میگه: والله منم تازه رسیدم!

 

به غضنفر می گن چرا قرصات رو سر وقت نمی خوری ؟

میگه : می خوام میکروبا رو غافل گیر کنم.

 

معما

سقراط می گه یونانیها دروغ گو اند . خود سقراط یونانیه پس سقراط دروغ می گه که یونانیا دروغ گو اند . بنابراین یونانیها راست گو اند پس سقراط راست می گه که یونانیا دروغ می گن حالا شما بگین یونانیا راست گویند یا دروغ گو؟

 

صندوقچه‌ای بهر دلت خواهم بود
دریا بشوی تو، ساحلت خواهم بود
ای یار! تو گر قایق عشقم باشی
من هم ملوان زبلت خواهم بود!

نظر یادتون نره!



  • کلمات کلیدی :

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    طنز دفاع مقدس!
    دوباره جک و لطیفه!
    داستان طنز
    اطلاعیه انجمن حمایت از حیوانات نجیب و شریف
    باز هم لطیفه!!!
    [عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: HASSAN ALI

    Forecast | Maps | Radar